Potpuni vodič za početnike: Quora i promovisani odgovori

Oktobra 2018. godine Quora Ads je najavila da će na postojećoj platformi biti dodate tri nove opcije: CPM licitacija, pregled aukcija i promovisani odgovori. Promovisani odgovori su privukli veliku pažnju s obzirom da se strategija organskog marketinga pokazala kao jako efektivna. Dakle, ako ste kreirali odličan sadržaj koji bi mogao pomoći mnogim ljudima, možete da promovišete svoj sadržaj na Quori. U nastavku teksta možete da pročitate šta su to konkretno promovisani odgovori na Quori i kako možete  da ih iskoristite za širenje svesti i prepoznatljivost vašeg brenda.

Šta su promovisani odgovori?

Ne želim da vas dovedem u zabludu da je Quora samo sajt za postavljanje pitanja i odgovora ali je svakako to glavna karakteristika ove platforme.

Uz sponzorisane odgovore, oglašavači sada imaju mogućnost da pitanje pomere na vrh stranice a samim će se i njihovi odgovori naći na vrhu. Korisnici mogu da vide deo posta i ukoliko žele da pročitaju ceo sadržaj, mogu da kliknu na više ili „more“ i da vide celu sadržinu teksta.

Kada je Quora objavila da je ova nova funcija spremna, poručili su i na koju vrstu odgovora marketari treba da ciljaju, odnosno kako da kreiraju sadržaje visokog kvaliteta koji se pridržavaju pravilima ove platforme.

Podešavanje promovisanih poruka

Marketari mogu da naprave kampanju i oglas kako se to inače i radi. Nakon toga mogu da odaberu kampanju za povećanje konverzije ili pregleda. Kada podesite kampanju, postoji opcija koja se zove promovisani odgovori i isti su za bilo koju vrstu i tip oglasa želite da kreirate.

Jedina komponenta koja je različita je drugačiji oglasni prostor, a marketari ne moraju da ulažu mnogo truda kako bi kreirali promovisan odgovor.

Nakon što odaberete format oglasa promovisani odgovor i unesete naziv kompanije, moraćete da nađete URL za svoj odgovor. Ključna stvar je URL odgovora a ne URL pitanja.

U čemu je razlika?

Da biste pronašli URL odgovora, idite na stranicu na kojoj je vaš odgovor. Ispod vašeg odgovora stoji datum postavljanja odgovora na koji se može kliknuti. Kada kliknete, otvoriće se novi prozor. Ova nova stranica če imati samo vaš odgovor, a URL ove nove kartice je ono što je potrebno da unesete u kreiranje oglasa.

Nedavna ažuriranja promovisanih oglasa

Marta ove godine, Quora je unapredila još lakši način promovisanja odgovora bez da morate da u ulazite u interfejs oglasa. Ukoliko gledate određene odgovore koje ste napisali na Quori, sada možete da kliknete na dugme „ellipsis icon“ i da odaberete opciju promovisanja („promote“) kako biste započeli postavljanje nove kampanje promovisanih odgovora.

Šta je takođe zanimljivo, ne morate da promovišete samo odgovore koje ste samo vi napisali, već i odgovore koji nisu vaši.

Kako promovisati odlične odgovore

Ne želite da promovišete bilo šta što ste napisali, već samo najbolje odgovore kako biste unapredili prepoznatljivost brenda i podstakli konverzije. Ono što čini po našem miljenju odlične odgovore treba da sadrži sledeće stavke i da postavite sebi sledeća pitanja:

  • Kvalitetan i konkretan odgovor
  • Ono što traže vaši kupci i potencijalni klijenti
  • Ko ima ovlašćenje da napiše odgovor
  • Koju vrstu pretraga možete da dobijete od svojih odgovora

Na primer, pronađite konkurenta koji je popularniji od vas. Proverite da li je na Quori i da li ima solidan broj odgovora i pretraga. Možete da kreirate kampanju koja ima slične teme i zajedničke interese sa tim konkurentom a zatim promovišite odgovor kako biste pokazali da vaš brend može da bude bolji izbor potrošačima i potencijalnim klijentima. U zavisnosti od pitanja i odgovora, ovo bi mogla da bude dobra taktika kako da dođete do prave ciljne grupe kako biste stekli nove klijente.

Angažujte stručnjake

Ukoliko već imate dosta stručnjaka koji rade marketing za vašu kompaniju ne znači da su specijalizovani za sve obalasti digitalnog makretinga, koji je preobiman pojam. Dakle, ukoliko vam je potreban stručan odgovor na pitanje stomatološkig usluga, angažujte agenciju koja se usko bavi tom delatnošću. Tako se mogu stvoriti odlični odgovori za promociju ukoliko imate stručnjake koji mogu odgovoriti na teža, detaljnija i kompleksnija pitanja koja bi neko od vaše ciljne grupe mogao da postavi.

Postoje razni načini kako vaši zaposleni mogu da pomognu potencijalnim klijentima na Quora platformi. Vaši programeri na primer mogu da pomognu sa osgovorima na specifična pitanja o tome šta nudite, na pitanja na koja vaš marketinški tim možda ne može da odgovori.

Zamolite vaše klijente da pišu o vama

Ponekad ljudi više vole da čuju odgovore od samih korisnika, a ne od zaposlenih i rukovodioca kompanije. Uverljivost može da bude daleko veća kada korisnici vide odgovore od drugih ljudi. Ukoliko vaši klijenti napišu odlične odgovore za vas i vaš brend , možete da promovišete ovakve organske odgovore kako biste došli do novih potrošača.

Dakle, ne postoji jedan siguran put u odabiru najboljeg odgovora za promociju. Moraćete sami da napravite izbor koja je najbolja strategija za promociju vašeg brenda. Sve će zavisiti od toga kakvom se delatnošću bave vaši potencijalni klijenti. Naime, potrebno je da razmotrite da li je cilj vaše kampanje da povećate broj konverzija ili da izgradite svest o vašem brendu. Nadamo se da smo vam dali par primera kako promovisani odgovori na Quori funkcionišu i kako možete da se promovišete i na ovoj platformi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?