7 najboljih alalta za upravljanje društvenim mrežama u 2019. godini

Već smo na polovini 2019. godine što ne znači da je prošlo vreme za postavljanje ciljeva u ovoj godini. Vreme je da se posvetite kako ličnim tako i marketinškim ciljevima i da krenete sa pravim strategijama u punoj snazi.

Postoji dosta besplatnih alata za upravljanje društvenim mrežama. Organizacija je jedan od ključeva za uspeh u digitalnom marketingu, tako da ukoliko ne upravljate svojim društvenim mrežama ili ste marketinška agencija koja se bavi uslugama vođenja društvenih mreža, prosto morate da počnete da koristite ove alate kako biste što uspešnije vodili društvene mreže i ispunili svoje marketinške ciljeve u tekućoj godini.

Ne samo da će vam upotreba ovih alata dosta olakšati posao i sačuvati dragoceno vreme, ove platforme su besplatne tako da nije potrebno da odvajate značajne sume novca za njihovu upotrebu.

Platforme za upravljanje društvenim mrežama pomoći će vam da upravljate višestrukim profilima na jednom mestu, da unapred planirate svoje objave, da pratite analitiku na platformama i još dosta toga. Zaista, postoje dosta prednosti ovih platformi.

Sastavili smo listu od 7 najboljih platformi za upravljanje društvenim mrežama u 2019. godini kako bi vam olakšali posao vođenja društvenih mreža, počev sa Hootsuite.

1. Hootsuite

Ovo je jedna od prvih platformi za upravljanje društvenim mrežama, još iz vremena gde oglašavanje na društvenim mrežama još uvek i nije bilo toliko popularno. Ova aplikacija će vam omogućiti da upravljate sa 3 profila na društvenim mrežama i to na jednom mestu, da unapred postavite 30 objava a u besplatnom paketu je uključena i analitika. Dakle, odličan paket na jednom mestu.

2. Buffer

Sličan kao i Hootsuite, Buffer vam  omogućava da vodite više profila istovremeno na jednom mestu, da postavite do 10 postova unapred na rasporedu sa besplatnim paketom a i  jedna je od najpopularnijih platformi za upravljanje društvenim mrežama u poslednje vreme.

3. TweetDeck

Ukoliko vodite više profila na Twitteru, TweetDeck je prava stvar za vas. Iako možda TweetDeck nije sveobuhvatna platforma koju možda tražite, ona je savršena za osobe koje vode višestruke Twitter naloge gde su praćenja i komentari ključni za uspeh poslovanja.

4. SocialOomph

Ova platforma nudi širok spektar mogućnosti za više platformi, od tipičnih funkcija kao što je analitika i postavljanje unapred prema zadatom rasporedu do nekih i malo naprednijih stvari kao što je održavanje Twitter naloga i inboxa kako biste lakše komunicirali sa pratilacima. Dakle, postoji dosta funkcija kako za Twitter, Facebook, LinkedIn, tako i za Pinterest i za unapred postavljanje i planiranje blog članaka.

5. Friends+Me

Još jedna od boljih platformi za vođenje društvenih mreža je Friends+Me. Ova platforma podržava mnoge drušrvene mreže. Besplatan plan i kalendar dozvoljava mogućnost podešavanja do 5 postova unapred, kraćenje linkova kao i standardnu podršku. Friends+Me možete da koristite za LinkedIn, Facebook, Twitter i Tumblr. Naime, poržava i Instagram i Pinterest ali je za ove pocije potrebno platiti pakete.

6. Followerwonk

Ova platforma nije uobičajen i čest odabir za upravljanje društvenim mrežama kada je reč o postavljanju i raspoređivnaju postova, ali je veoma efikasan za razumevanje ciljne grupe na dubljem nivou. Followerwonk obogućava da detaljno pretražujete na Twitter bio i da upoređujete razne naloge kako biste pronašli najrelevantinije informacije. Pomoću ove platforme moći ćete da pratite i analizirate vaše pratioce po svojim opisima i biografijama, lokaciji, profilima koje prate i još dosta toga. Ko i mnogi na ovoj listi, i Followerwonk nudi besplatan nalog sa nekim ograničenjima.

7. Zoho Social

Bez obzira da li ste velika agencija ili ste tek započeli svoj posao, ova aplikacija će vam pomoći da upravljate višestrukim profilima, da istovremeno radite sa članovima svog tima, da istražujete relevantne ključne reči i da raspoređujete postove unapred na jednoj kontrolnoj tabli.

Dakle, postoji dosta opcija kako da lakše vodite društvene mreže. Srećom, sve one imaju raspored i planove i besplatne su pa možete da eksperimentišete dok ne pronađete platformu koja vam najviše odgovara. Naime, ne možete da pogrešite ukoliko koristite platforme za upravljanju društvenim mrežama jer na taj način možete sam da uštedite svoje vreme, novac, strpljenje, poboljšate svoje prisustvo na mrežama a i da zaradite nešto više novca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?