Pročitajte zašto se isplati unajmiti agencije za digitalni marketing u 2019!

Ukoliko ste vlasnik malog ili srednjeg preduzeća, nema sumnje da vam je rast jedan od najvažnijih ciljeva poslovanja. Rast se može odviti u više pravaca, i često nije lako doći do tog stadijuma kao što vam se možda čini. Potrebno je uložiti dosta truda da izgradite i razvijete svoj posao. Jedan od najisplativijih vidova rasta je rast na Internetu. Međutim, da biste svoje poslovanje uspešno plasirali na Internet potrebno je da primenite dosta različitih strategija u sferi digitalnog marketinga. Možda ćete morati da usmerite svoje resurse u bolju optimizaciju dizajna sajta, izgradite jaku sferu pratilaca na društvenim mrežama, pišete kvalitetan sadržaj radi bolje optimizacije za pretraživače, razvijete email marketing kampanju i kampanju za oglašavanje putem Interneta. Sve ove strategije dosta razlikuju od tradicionalnih vidova marketinga.

Kako biste sve ovo postigli, morali biste unajmiti mnogo novih kadrova upoznatih sa ovim strategijama. Pored toga što će vam biti potreban kadar sa različitim veštinama za sve navedene strategije, mnogi od njih neće dugo ostati u vašoj kompaniji zbog toga što je profil stručnjaka za digitalni marketing takav da često traže nove izazove i ne vide sebe u jednoj kompaniji za ceo život.

Pitate se šta je rešenje za vaš problem?

Tu na scenu stupaju agencije za digitalni marketing. Ove specijalizovane agencije ponudiće svoju stručnost kako bi vam pomogli da svoje proizvode ili usluge plasirate na internet, bez obzira na industriju ili delatnost kojom se bavite.

U ovom članku ćemo vam navesti 10 razloga zbog kojih se isplati unajmiti agencije za digitalni marketing umesto građenja posebnog tima u sklopu vaše kompanije.

1. Svestrana stručnost

Jedan od glavnih razloga da unajmite agenciju za digitalni marketing je taj što su zaposleni u ovim agencijama izuzetno stručni. Čak i manje agencije imaju iskustva sa preko 20 različitih industrija i brendova. To im omogućava da ispolje svoju kreativnost u bilo kojoj od tih industrija iz razloga što strategija koja je uspela kod jednog brenda neće nužno biti jednako uspešna kod drugog. Ove agencije moraju sagledati različite strane građenja prisustva na Internetu i pronaći nove načine da dođu do klijenata, pa čak i pišu različit tip sadržaja koji odgovara željenoj ciljnoj grupi.

Kao što smo već objasnili, građenje takvog tima unutar vaše kompanije može oduzeti dosta vremena, pa time što ćete unajmiti agenciju za digitalni marketing uštedećete dosta vremena, truda i novca na obuku i uspostavljanje svog tima. Umesto toga, to vreme možete iskoristiti da ojačate svoju poslovnu strukturu.

2. Pristup najnovijim alatima i tehnologijama

Profesionalne agencije za digitalni marketing na raspolaganju imaju najnovije alate i tehnologije koje im mogu pomoći da iskoriste pun potencijal bilo koj strategije uz pomoć relevantnih podataka. Cena ovih alata često može biti prevelika za budžet malog ili srednjeg preduzeća, posebno što će njihova upotreba biti ograničena. Agencije za digitalni marketing rade sa većim brojem klijenata, pa stoga mogu da priušte sebi ove alate i uposle ih kako bi vama doneli bolje rezultate.

pixel-media-agencija-za-digitalni-marketing

3. Agencije donose nove ideje

U digitalnom marketingu ne postoje sigurna pravila za uspeh i rast. Potrebno je sagledati dosta različitih opcija kako bi bilo koja kampanja bila uspešna. Setite se, kada je u pitanju online marketing svaki potez možda neće biti uspešan, ali ćete iz njega nešto naučiti.

Dobra agencija će vam doneti dosta novih ideja i tehnika koje će doneti željene rezultate za vašu kompaniju. Oni će vašu online marketing strategiju usaglasiti sa tradicionalnim marketingom radi što boljih rezultata u obe sfere. Stvaranjem jakog brenda na internetu vaša kompanija će podjednako dobro poslovati i na internetu i u „stvarnom svetu“. Agencije za digitalni marketing će vam pomoći da bolje razumete svoje mušterije i njihovu demografiju, kako biste mogli bolje da plasirate svoje proizvode ili usluge.

4. Kreiranje svežeg sadržaja

Kreiranje i distribucija sadržaja su među najvišim prioritetima kada je u pitanju digitalni marketing. Za bilo koju kompaniju ovo nije lak posao zato što mora da uskladi kreiranje sadržaja sa ostalim aktivnostima koje pokreću tu kompaniju. Zbog toga novi sadržaj, bilo da je u pitanju blog za sajt ili slike za Instagram. Agencije za digitalni marketing vam mogu pomoći i kreirati svež sadržaj za vašu ciljnu grupu. Bilo koja agencija za digitalni marketing sarađuje sa kvalitetnim piscima koji razumeju različite industrije, principe optimizacije za pretraživače i analizu ključnih reči.

5. Stvaranje bolje slike o brendu

Dok je vaš marketinški tim fokusiran na prodaju, agencije za digitalni marketing će vam pomoći da izgradite svoj brend i ispričate vašu priču putem različitih platformi i kanala. Ovo će vam pomoći da pojačate svest o svom brendu, proizvodima ili uslugama što će pomoći da steknete više poverenja.

Stvaranje dobre slike o brendu uključuje kreiranje zanimljivih poruka koje će vaše mušterije zaintrigirati. Agencija za digitalni marketing će ovu strategiju razviti u skladu sa time šta vaša ciljna grupa očekuje i plasirati im odgovore na pitanja koja imaju o vama ili vašim proizvodima.

6. Sve pod jednim krovom

Iskusne agencije za digitalni marketing znaju da je sinhronizacija različitih kanala ključ za uspešno oglašavanje. Vaš web sajt, društvene mreže, email marketing, dizajn i oglašavanje moraju biti integrisani i imati za cilj da ostvare zacrtane ciljeve. Ponekada je za vlasnike kompanija zahtevno da u isto vreme barataju sa više zadataka i integrišu sve ove kanale u jednu veliku strategiju. Agencije za digitalni marketing imaju znanje i resurse da to urade umesto vas.

7. Adaptiraju se promenama u industriji

Poslovne sfere su turbulentne i podložne su promenama bez vašeg znanja. Pretraživači i društvene mreže kao što je Facebook često menjaju svoje algoritme, i ukoliko ne pratite te promene vaše strategije neće biti učinkovite. Zbog toga je važno da iza sebe imate agenciju za digitalni marketing koja će ove promene pratiti i adaptirati strategiju tako da ostane učinkovita bez obzira na promene koje mogu doći naizgled iznenada. Agencije prate najnovije vesti i resurse kako bi osigurali da ih nijedna promena u algoritmu ne uhvati nespremne.

8. Merljivi rezultati

Sav vaš trud na polju digitalnog marketinga neće biti efektivan bez merljivih rezultata. Zbog toga je pametno izabrati agenciju a ne baviti se time sami. Agencija će vam dati jasne rezultate stragegija  koje primenjuju i kako vaši potencijalni klijenti reaguju na različite kampanje i vaš brend u globalu. Takođe, agencije će vam dati preporuke kako da ostvarite bolje rezultate u skladu sa podacima i usmeriti se na one strategije koje donose bolje rezultate.

agencija-za-digitalni-marketing

9. Imate vremena da se bavite onim u čemu ste dobri

Ako unajmite agenciju za digitalni marketing, bićete oslobođeni ogromnog tereta. Zbog toga ćete moći da se fokusirate na vaš posao i ono u čemu ste najbolji, a ne granu marketinga koju ne razumete u potpunosti. Uštedećete dosta vremena i novca što će vam olakšati stvari zato što će agencija koja se u to razume donositi konstantne rezultate i pomoći vam da proširite posao.

10. Željeni rezultati po fleksibilnim cenama

Kao što smo pomenuli u više navrata, agencija za digitalni marketing će vam uštedeti dosta novca. Agencije za digitalni marketing su isplative čak i za manja preduzeća, zato što sa ograničenim brojem kadrova morate fokusirati sve snage na proizvode ili usluge koje nudite, a ne na savladavanje novih tehnologija i alata. Nećete morati da obučavate tim za nešto sa čime nisu upoznati, što će vam sačuvati dosta vremena, a samim tim i novca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?