Kako da podesite poslovni Instagram profil u 8 koraka

Fotografije i vizualni materijali su jedan od nezaobilaznih elemenata marketinga na društvenim mrežama, a sam Instragram je živi dokaz. Korisnici društvenih mreža su navikli da ih bombarduju reklamama sa svih strana zbog čega je mnogim ljudima ova praksa postala monotona nalik izmaglici. Srećom, možete da se izdvojite iz gomile uz pomoć originalnog vizuelnog materijala koji ima svoju priču.
Potencijalni klijenti će želeti da procene i uvide vašu vrednost pre nego što vas angažuju u budućnosti. Dobra stvar je da oko 75% osoba koji prate vaš profil odgovaraju na poziv na akciju tako što će posetiti vaš web sajt, izvršiti kupovinu, ili istraživati o vama na Internetu nakon što vas zaprate i lajkuju vašu strancu na Instagramu.
Otvaranje i podešavanje Instagram poslovnog naloga je veoma lako, pogotovo ako imate Facebook nalog. Sa poslovne strane gledišta, Instagram je mnogo jednostavniji i od ostalih platformi i oduzima manje vremena. Možete da iskoristite svoju kreativnost i da kreirate kratke zabavne reklame kako bi zainteresovali, pridobili i zabavili vaše pratioce.
U natavku članka pročitajte 8 koraka kako da kreirate poslovni Instagram profil kako biste počeli da promovišete svoje poslovanje na Instagramu.

1. Preuzmite aplikaciju

Ukoliko nikada niste imali Instagram nalog, počnite od toga što ćete skinuti aplikaciju. Instagram je dostupan za android telefone, tablete i kompijutere putem Google Play, Apple iOS, i Windows aplikacija.
Aplikacija je prilagođena za mobilne uređaje i verovatno ćete koristiti tablet ili telefon za vaćinu svojih aktivnosti i podela postova na Instagramu.
Možete da posetite Instagram sajt ili da koristite aplikaciju na desktop računaru ukoliko vam ove opcije više odgovaraju. Naime, neke funkcije i pluginiza mobilne uređaje ne funkcionišu na računarima i pretraživačima pa vam preporučujemo da se ipak odlučite za mobilne telefone.

2. Kreirajte nalog

Kada preuzmete aplikaciju, možete da kreirate nalog na dva načina:
Prva opcija je da se ulogujete sa svojom email adresom ili mobilnim telefonom i da ostavite korisničko ime.
Druga opcija je da ukoliko imate nalog na Facebooku, možete da se ulogujete preko njega sa istim podacima .
Ukoliko već imate Instagram nalog, samo se ulogujte i idite na svoju profilnu stranicu.

3. Povežite se sa Facebook-om

Za početak, potrebno je da prvo napravite lični profil. Kako biste koristili Instagram u poslovne svrhe, potrebno je da povežete svoj nalog sa Facebook poslovnom stranicom. Kliknite na polje u donjem desnom uglu na vašoj profilnoj fotografiji. U gorenjem desnom uglu, otvorićete opcije postavki. Pojavljuje se kao vertikalna elipsa na androidu ili iOS-u.
Na sledećoj stranicu skrolujte na dole dok ne vidite prebacite na poslovni profil ili “Switch to business profile“. Kliknite na promotvni slideshow dok ne dobijete potvrdu da ste povezani sa Facebook nalogom. Zatim idite na odabir stranice i postavite stranicu na javnu u potvrdite sa OK.
Nakon toga, Instagram će vas pitati za potvrdu da upravljate svojom Facebook stranicom. Pređite preko cele liste na Facebook poslovnoj stranici koju ste prethodno kreirali. Selektujte stranicu i idite na korak dalje ili „next“. Jedino administrator može da potvrdi ovaj korak. Ukoliko ste samo autoritizivani, nećete biti u mogućnosti da vidite ovu stranicu.

4. Namestite podešavanja za profil

Kako biste svoju profilnu stranicu privršili kraju, dodajte email adresu, mobilni telefon i adresu na koju se vodi vaša firma. Moraćete da ostavite bar jednu od ovih informacija, kako biste napravili poslovni Instagram profil. Kada to uradite idite na polje završi, kraj ili „done“, i idite na svoj profil. Tada bi trebalo da se pojavi nova ikona na vrhu Instagram aplikacije. U svako doba možete da se vratite kroz podešavanja informacija na profilnoj stranici i da se vratite na lični profil.

5. Kreirajte novu poslovnu stranicu

Ukoliko još uvek niste kreirali Facebook poslovnu stranicu, možete to da uradite sada istovremeno. Kada dobijete opciju da izaberete stranicu, odaberite kreirajte stranicu ili „create a page“ na dnu ekrana.
Postavite nalov na svojoj stranici i odaberite kategoriju koja najbolje opisuje vaše poslovanje. Neke od opcija uključuju muziku, sport, brendove, proizvodem lokalne poslove, blogove i još dosta toga.
Odaberite i podkategoriju kako biste pomogli ljudima da lakše dođu do vaše stranice kada pretražuju usluge koje vi nudute.

6. Popunite svoj profil

Vratite se na profilnu stranicu i kliknite na izmeni profilnu stranicu ili „edit your profile“. Ovde sada možete da dodate, fotografiju, biografiju i link ka sajtu. Ukoliko ste se prebacili sa ličnog naloga, razmislite o tome da promenite fotografiju, ime, i šta je sve potrebno kako biste izgledali što profesionalnije. Koristeći neziv vaše firme i logoa pomoži ćete vašim korisnicima i budućim klijentima da vas lakše nađu na Instagramu.
Biografija ili bio je dodatna mogućnost da napišete nešto o svom brendu, da stavite link ili neki hastag.
Pročitajte kako hastagovi mogu da vam pomognu na Facebook oglašavanju.
Razmislite ukratko šta vaš posao predstavlja, i kako može da pomogne vašim potrošačima. Dakle, razmislite šta bi to njim bilo od pomoći i šta bi ima bilo zanimljivo da prate svakodnevno. I imajte na umu da je Instragam opuštena platforma gde možete da izrazite svoju kreativnost i da se opustite iako je možda vaše poslovanje konzeervativnog karaktera.

7. Pošaljite zahteve za praćenje

Preuzmite inicijativu i pošaljite zahteve svim vašik poznanicima i osobama s kojima ste sarađivali. U meniju za podešavanja imate opicju da pozovete prijatelje, odnosno opciju da pošaljete zahtev za praćenje svim svojim prijateljima.
Možete da iskoristite ovu opiciju kako biste pristupili i drugim mrežama kao što je Twitter, Gmail, LinkedIn ili Yahoo. Što više pratioca imate, time će vaše poslovanje dobiti veći kredibilitet na društvenim mrežama.

8. Počnite da popunjavate svoju galeriju

Počnite da dodajete fotografije u svoju galeriju. Najbolja stvar oko Instagrama je da možete da osvežite stare fotografije jednostavnim dodavanjem filtera. Korisnici društvenih mreža vole autentičnost platforme, tako da vam nisu potrebne posebne dizajnerske veštine kako biste napravili odlične reklame.
Jednom kada počnete da koristite Instagram za vaše poslovanje, možete da kreirate storije kao Call To Action. Instagram storiji su kratki video zapisi ili fotografije koje se pojavljuju naredna 24h i nakon toga nestaju. Ova jednostavna funkcija je efikasan način da podelite zabavan ili edukatovan sadržaj sa svojim pratiocima.
Šta je još bolje, imate bezbrojne mogućnosti da budete kreativni i da ispričate svoju priču. Možete na primer da najavite nov proizvod ili predstojeći seminar.
U početku, novim korisnicima Instagram može da deluje zastrašujuće ali će vam kratki i vizuelni postovi olakšati posao i brzo ćete naučiti kako da kreirate odlične reklame bez imalo truda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?