4 najefektivnijih platformi za reklame na društvenim mrežama

Postoji stotine različitih marketinških strategija, ali mnoge ne donose ni približno dosledne rezultate kao reklame na društvenim mrežama.

Oglašavanje na društvenim mrežama podrazumeva reklame koje se potencijalnim mušterijama plasiraju putem raznih društvenih mreža. Društvene mreže koriste informacije koje prikupljaju od korisnika kako bi im plasirale samo reklame za koje bi ih zainteresovale.

Društvene mreže ove podatke prikupljaju putem interakcija unutar samih platformi. U mnogo slučajeva, kada uspešno ciljane usluge plasirate zainteresovanoj demografiji na društvenim mrežama dobićete neverovatnu stopu konverzije i prodaje po manjoj ceni oglašavanja.

Zar to nije san svakog poslodavca?

Koje su druge prednosti oglašavanja na društvenim mrežama?

Zbog čega se sve više poslodavaca okreće oglašavanju na društvenim mrežama? Postoji više razloga, ali pre svega zbog toga što društvene mreže imaju sjajnu stopu ROI (return on investment). Opet, postoji više razloga zbog čega je to tako.

Većina drugih tipova marketinga zahteva mnogo više vremena pre nego što vam se investicija povrati. Na primer, iako SEO i content marketing donose najbolje rezultate, da biste te rezultate videli potrebni su meseci.

Drugi kanali donose brze rezultate, ali ne iz dana u dan. Tako na primer, ukoliko oglašavate svoj proizvod preko influencera dobićete brze rezultate kada je u pitanju prodaja bez previše truda. Ali ti rezultati neće biti u kontinuitetu već samo u trenutku sprovođenja ovakve kampanje.

Neki kanali imaju kontinuirane rezultate ali takođe zahtevaju svakodnevni trud da bi se ti rezultati održali, kao što je na primer kampanja putem AdWords platforme.

Najbolje društvene mreže za oglašavanje

Nakon što smo utvrdili zbog čega je oglašavanje na društvenim mrežama odličan izbor, pogledajmo koje su to društvene mreže najbolje za oglašavanje.

Po našem mišljenju, najbolje je početi od najpopularnijih platformi dok ne izgradite profitabilnu kampanju, nakon čega se možete okrenuti i drugim, manje popularnim mrežama. Evo koje su društvene mreže najbolje za oglašavanje u 2018. godini.

Facebook

Ne zavaravajmo se, Facebook je najveća i najpopularnija društvena mreža, pa samim tim i najzahvalnija za oglašavanje. Facebook ima preko 2 biliona korisnika na mesečnom nivou, a profile na ovoj društvenoj mreži ima preko četvrtina stanovništva širom sveta. Ovo vam pruža neverovatnu šansu da dođete do bilo koga, bilo gde.

Facebook je dobar za povećanje leadova ka sajtu, prikupljanje email adresa i podizanje svesnosti o brendu. Putem Facebooka možete nuditi kupone sa popustima, ekskluzivne ponude, besplatnu dostavu i druge akcije.

Cene oglašavanja na Facebooku zavise od publike do koje pokušavate da dođete i budžeta koji sami odredite. Što vam je budžet veći, Facebookov algoritam će biti efektivniji i donosiće bolje rezultate.

Instagram

Facebookov mlađi brat koji je postao sve popularniji među oglašivačima sledeća je savršena platforma za oglašavanje. Instagram ima preko 500 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou. Ali, za razliku od Facebooka, Instagram ima daleko bolji engagement rate, što znači da mnogo više korisnika reaguje na sadržaj, putem komentara ili lajkova.

Međutim, za razliku od Facebooka, Instagram se potpuno zasniva na slikama i video sadržaju, pa će vam kreiranje materijala za oglašavanje oduzeti više resusra. Pored toga, Instagram čine pretežno mlađi korisnici u rasponu od 18 do 29 godina. Ukoliko ova demografija odgovara vašem proizvodu ili uslugama, razmislite o reklamiranju baš na ovoj društvenoj mreži.

Oglašavanje na Instagramu funkcioniše isto kao na Facebooku. Međutim, kao što smo već pomenuli, vaše reklame će imati daleko bolji engagement na Instagramu nego što je to slučaj na Facebooku.

LinkedIn

LinkedIn je još uvek neiskorišćen potencijal, bar kada je u pitanju oglašavanje u Srbiji. Ova društvena mreža ima oko 227 miliona aktivnih korisnika na mesečnom niovu koje mahom čine profesionalci i visioko obrazovani kadar.

Kao takav, LinkedIn je savršen za regrutaciju stručnih kadrova, dopunsko obrazovanje i reklamiranje marketinških usluga.

Na LinkedIn mreži postoji više vidova oglašavanja među kojima su:

  • Sponzorisan sadržaj
  • Sponzorisane InMail poruke
  • Tekstualni oglasi

Twitter

Ova društvena mreža revolucionisala je način na koji dobijamo najsvežije vesti i omogućila korisnicima da dođu do velikih brendova i uticajnih ličnosti lakše nego ikada. Ova mreža ima čak 328 miliona korisnika na mesečnom nivou i za razliku od Facebooka, sadržaj je i dalje pretežno organski.

Oglašavanje na ovoj društvenoj mreži postalo je sve skuplje kako sve više oglašavača koristi enormni potencijal ove mreže. Putem twittera možete promovisati svoj nalog, svoje tweetove, trendove i svoje veb strane.

Kako bi vaši oglasi na ovoj društvenoj mreži bili što efektivnije trudite se da vaše reklame budu što kraće i konciznije, i da se direktno obraćaju korisnicima, čime ćete iskoristiti prednosti direktne komunikacije između brendova i korisnika.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?