Optimizacija web sajta: 7 načina da iskoristite blog

Naizgled, danas svaka firma ima svoj blog. Na žalost vrlo malo njih razume i uspeva u tome da koristiti sav potencijal sadržaja svog bloga kako bi dobili što bolje rezultate optimizacije web sajta.

Ovo su 7 jednostavnih načina kako blog može da poboljša rezultate pretrage, kako da dobijete što više posetilaca i tako povećate promet i kako da poboljštate svoju poziciju kod organskih pretraga na Google pretraživaču.

Odabirajte pažljivije naslove teme za blog

Budite kreativniji kada birate naslov teme. Potrudite se da u naslovu opišete suštinu članka. Ovo je pre svega prilika za optimizaciju web sajta,  ali i način da navedete svoje čitatelje da kliknu i pročitaju ostatak teksta. Kreiranje opisnog naslova koji se tiče sadržaja teksta sa uključenim ključnim rečima može dovesti do bolje pozicije samog teksta na pretraživaču.

Doprite do svoje ciljne grupe svakim blog postom

Preporučujemo da svaki blog post bude napisan za određeni segment vaše ciljne grupe. Stvaranje sadržaja koji je optimizovan za određene klijente i specifične usluge koje pružate pomoći će vam da optimimizujete vaš sajt za za usluge koje se pretražuju i na taj način ćete postati kompetentiji nad konkurencijom koja se oglašava na Internetu.

Na primer, ukoliko se bavite Internet marketingom, jedna od tema na koju bi mogli da napišete blog post bi mogla biti kako da vodite marketing na društvenim mrežama za B2B posao.

Obratite pažnju na strukturu linkova

Učinkovito strukturisanje URL-ova je veoma važno za optimizaciju sajta iz brojnih razloga.

Lakše praćenje rezultata

Neke kompanije ne uključuju „/blog/“ u svojoj strukturi linkova kada je blog na njihovom glavnom domenu. Ovo može otežati praćenje bloga u analitikama. Zbog toga preporučujemo da uključite ovo u strukturi linkova kako biste olakšali praćenje rezultata.

Olakšavaju navigaciju

Kada je u pitanju kreiranje linkova za svaki post, mnogi uključuju baš sve reči iz naslova u linku. Ovo može dovesti do dugih, nečitljivih linkova. Naš savet: neka vaš link bude opisan ali i kratak i relevantan. Izbegavajte veznike kao što su „i“, „ali“ „ili“ i druge.

Dug, nečitljiv link: sajt.com/blog/kako-da-se-ponašate-na-zabavama-koje-organizuje-kompanija

Kratak, jastan link: sajt.com/blog/zabava-kompanije-saveti-ponašanje

Stalno optimizujte sadržaj postojećih blog postova

Optimizacija web sajta i uopšte SEO poboljšanja na sajtu ne zahtevaju uvek samo nov sadržaj na blog stranici. Potražite dodatne mogućnosti za optimizaciju postojećih članaka na blogu. Takođe, prođite kroz sav sadržaj na sajtu i istražite dodatne mogućnosti za bolju optimizaciju sajta.

Iskorišćavanje postojećeg sadržaja na blogu može da vam uštedi dragoceno vreme i novac. Ovo su samo neke od mogućih tehnika za unapređenje SEO za postojeći sadržaj na blogu:

  • Povežite linkovima jedan članak sa drugim;
  • Dodajte interne linkove na druge relevantne stranice na sajtu;
  • Dodajte optimizovane fotorgafije ili optimizujte postojeće;
  • Proverite da li naslovi uključiju ključne reči;
  • Proverite da li meta opisi uključuju ključne reči i dodajte ih ukoliko ih nema.

Dodajte optimizovane video zapise i fotografije

Fotografije pomažu da čitateljima pružite pozitivno korisničko iskustvo i mogu da povećaju sam broj poseta. Fotorgafije takođe dosta doprinose boljoj optimizaciji web sajta. Dakle, ne zaboravite da dodate fotografije u svaki svoj blog post i da ih optimizujete opisima u Alt tagovima.

Članci u vašem blogu takođe mogu da sadrže video sadržaje. Video sadržaji omogućavaju dodatne mogučnosti informisanja i odličan su SEO alat koji postaje sve popularn

Popunite praznine u sadržaju

Članci na blogu mogu da budu odličan i brz način za kreiranje relevantnog sadržaja za SEO na sajtu. Istražite koje su to ključne reči visokog prioriteta koji se tiču vašeg poslovanja i da li ih imate dovoljno na vašem sajtu. Neka ovakve teme busu prioritet u narednim blog postovima.

Podelite blog postove na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama ima dosta prednosti i potencijala i danas je postao nezaobilazan alat. Naime, postoji mnogo pozitivnih strana deljenja članaka na društvenim mrežama:

  • Vaši nalozi na društvenim mrežama biće aktuelni i relevantni;
  • Dajete vašim posetiocima priliku da budu aktivni;
  • Kako društvene mreže utiču i na SEO bolje ćete se rangirati;
  • Dobićete više saobraćaja sa društvenih mreža.

Preporučujemo da uvek delite svoje članke sa bloga na društvenim mrežama. Podelite ih uz par rečenica koje opisuju suštinu članka ili bar isečak teksta iz samog članka. Ne zaboravite da uključite i ključne reči koje ciljate u svojm opisima, kako i oni mogu pomoći pri rangiranju članka.

Dakle, blog je jedan od najbržih i najlakših načina za ostvarivanje boljih SEO rezultata i stvaranje kvalitetnih i relevantnih blogova može dosta da doprinese boljem rangiranju vašeg sajta. Zbog toga treba da mu posvetite dovoljno pažnje ukoliko želite da da budete kompetentniji nad svojom konurencijom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?