Kako da odaberete agenciju za za email marketing

Angažovanje profesionalne agencije za digitalni marketing je od suštinskog značaja ukoliko želite da dobijete merljive rezultate u što kraćem roku. Dakle, potrebni su vam talentovani pisci koji će sadržaj lepo optimizovati i dati korisnicima sve potrebne informacije kao i iskusni analitičari koji će moći efikasno da procene uspeh vaših kapanja a profesionalne marketinške agencije mogu da vam donesu veoma dobre rezultate.

Pročitajte par ključnih stavki o kojima je potrebno da razmislite kada birate agenciju za digitalni marketing ukoliko želite da pokrenete kampanju za email marketing za vašu kompaniju.

Koje su prednosti angažovanja agencije za email marketing od korišćenja email servisa?

Dok mnogi od email servisa nude besplatne i unapred dizajnirane šablone, morate ipak sami da kreitate sadržaj. U današnjem digitalnom svetu, upravljanje I kreiranje sadržaja je jedna od najbitnijih komponenta marketinških kampanja za šta su specijalizovane marketinške agencije za digitalni marketing. Dakle, eksperti koji rade u marketinškim agencijama mogu da prilagode email kampanju vama kako bi vam pomogli da se povežete da postijećim I potencijalnim klijentima i dobili što efektivnije rezultate.

Koji su vaši ciljevi za email marketing?

Ukoliko znate tačno šta želite i koji su vaši ciljevi pre nego što krenete u potragu za agencijom za email marketing, to će vam dosta pomoći da pronađete pravog partnera za vašu email kampanju. Ukoliko na primer planirate da svoju prodaju zasnivate na email marketingu, biće vam potreban detaljan plan za kreiranje i slanje raznih poruka dobrodošlice, anketa, promotivnih poruka, istraživanja i još dosta toga. Ukoliko više razmišljate o reklamiranju događaja biće vam potreban plan za kreiranje i slanje pozivnica kao i praćenje koliko osoba se prijavilo da će prisustvovati događaju (RSVP).

Koji je vaš budžet za email marketing

Cena je izuzetno važan faktor pri odabiru marketinške agencije, ali ne treba da bude i presudan. Potrebno je da pre svega odredite koliko želite da potrošite pre nego što pošaljete upit agenciji. Ukoliko su njihove cene iznad vašeg budžeta, možda oni nisu pravi izbor za vas. Sa druge strane, ukoliko imate malo širi budžet ili su njihove cene u okviru vašeg određenog budžeta ili prosto imate dobar osećaj nakon prve besplatne konsultacije, otvoreno recite sa kolikim budžetom raspolažete. Iskusne marketinške agencije imaju više različitih cenovnih paketa kako bi izašli u susret i manjim i većim preduzećima.

Da li vam je potrebna pomoć pri izradi email strategije

Ukoliko želite da kreirate usmerenu, uspešnu i dugotrajnu email marketing kampanju, morate pronaći marketinšku agenciju koja može da kreira strategiju koja će biti krojena po vašim ciljevima. Vaša email marketing kampanja mora biti integrisana u vaš generalni marketinški plan. Iskusna agencija će u odnosu na vaše ciljeve, druge sfere marketinga i budžetu kreirati savršenu kampanju koja odgovara svakom vašem kriterijumu.

email-marketing

Da li će svi vaši klijenti videti mail onako kako ste ga zamilsili?

Vaši klijenti će bez sumnje čitati svoje emailove na različitim uređajima, različitim programima i internet pretraživačima. Stoga, agencija mora znati kako da emailove kreira tako da se na svim ovim uređajima i platformama prikazuju baš onako kako ste ih zamislili. Agencija za digitalni marketing mora razumeti optimizaciju za mobilne uređaje, responzivni dizajn i razlike između različitih programa i email servera.

Da li će vaša email kampanja biti integrisana sa društvenim mrežama i drugim formama marketinga?

U idealnom slučaju, agencija za digitalni marketing koju unajmite staraće se i za vaš email marketing i za marketing na društvenim mrežama. Na taj način, moći će da usaglase vesti koje delite na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram, Pinterest ili Twitter sa onim koje delite u svojim emailovima. Time ćete staviti akcenat na poruku koju želite da pošaljete i ohrabriti vaše klijente da iskoriste promociju koju nudite. Ako ništa drugo, vaši emailovi moraju imati ikonice koje će voditi ka vašim nalozima na društvenim mrežama.

Odakle preuzimaju fotografije?

Slika vredi hiljadu reči. Ukoliko možete da spojite prave reči i prave slike, imate dobitnu kombinaciju. Ali pre svega, agencija koju unajmite mora koristiti oštre slike velike rezolucije koja oslikava vaš sadržaj. Možda ćete morati i da sami priložite neke slike kako biste na pravi način prikazali vaše proizvode ili usluge, kao i vašu kompaniju. Takođe, sve slike koje koristite u kampanji moraju biti licencirane ili oslobođene autorskih prava. U suprotnom, može vam se desiti da vas autor fotografija tuži za bespravno korišćenje.

Kakvu podršku možete očekivati od agencije?

Najbolje agencije za digitalni marketing uvek neguju jasnu i neprestanu komunikaciju sa klijentima. Agencije koje sarađuju sa manjim preduzećima su često i same sačinjene od malih timova, što stvara prijateljsku atmosferu sa klijentima kako će vam lično izlaziti u susret u vezi sa bilo kakvim nedoumicama. Dobar test ovoga je koliko će brzo odgovoriti na vaš prvi email ili upit. Vreme brzine odgovora je jako bitno, zato što ukoliko postoji neki problem sa vašom email kampanjom bićete mirniji ukoliko znate da će vam agencija odmah izaći u susret.

Kako će agencija meriti uspeh kampanje?

Zanemarite bilo koju agenciju koja ne koristi analitiku i koja ne nudi redovne izveštaje vaše email kampanje. Ovi alati mogu pomoći da prate uspeh vaših emailova, koliko puta su otvoreni, koliko klijenata je kliknulo na link ili prosledilo poruku dalje, pretplatilo se na vaš bilten ili vas zapratilo na društvenim mrežama. Razumevanje različitih metrika doneće vam najbolje rezultate, kako će agencija biti u stanju da optimizuje svaku sledeću kampanju za najbolju učinkovitost. Jedino tako ćete znati da dobijate isključivo najbolje rezultate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?