7 razloga zbog kojih je neophodan web sajt svakom malom preduzeću

„World Wide Web project“ je prvi sajt ikada napravljen, i bio je revolucionaran.

Digitalno doba je donelo sa sobom i mnoge nove, uzbudljive i revolucionarne načine da mala porodična poslovanja stanu na noge i dobiju vetar u leđa kako bi mogli da izađu na crtu velikim preduzećima.

Dakle, sve počinje sa modernim i privlačnim web sajtom koji je sa druge strane pregledan i jednostavan za navigaciju.

Ukoliko ste razmišljali o tome da li je izrada web sajta dobra investicija za vaše poslovanje, sada je pravi trenutak da donesete pravu odluku. Nadamo se da ćemo vam dati odgovore na sve vaše nedoumice kako biste izgradili veliki uspeh sa vašim malim poslovanjem.

Pročitajte 7 razloga zbog kojih je apsolutno neophodan web sajt svakom malom preduzeću.

1. Stvaranje veza sa mušterijama

Sposobnost da se povežete sa ciljnom grupom i da izgradite odnos je jedna od najvećh koristi od kreiranja web stranica za mala preduzeća. Upotreba sajta da biste ispričali priču o vama i vašem poslovanju je samo prvi korak ka stvaranju veza za potencijalnim mušterijama.

Razumevanje vaše ciljne grupe i kako bi vaš proizvod mogao biti njima od velike koristi je još jedan korak ka izgradnji
veze za potencijalnim mušterijama.

Naime, mnogo je više onih koji će posećivati vašu web stranicu kako bi saznali više o vašem poslovanju od onih koji bi momentalno uzeli telefon u ruke i nazvali. Tržište je veliko što znači da potrošači imaju veliki izbor i potrebno je da izgradite poverenje kako bi ih pridobili. Odgovaranje na komentare na društvenim mrežama i na email poruke je odličan način za izgradnju poverenja i sticanje novih klijenata.

Dakle, uspešno stvaranje veze sa ciljnom grupom  pomoću vašeg web sajta je nepohodno za svako malo poslovanje u današnjem vremenu kako biste prodobii i zadržali klijente i kao krajnji rezultat plasirali vaše proizvode ili usluge.

2. Informacije i alati prodaje

Iako web sajtovi malih preduzeća mogu da služe u razne svrhe, najbitniji ciljevi svakog preduzetnika su da pomoću poslovnog web sajta potencijalnim klijetima pruži neophodne informacije, da stekne nove klijente i naravno zarada.

Najefikasnji načini za korišćenje poslovnog web sajta je kod takvih ciljeva pružanje visokokvalitetnih informacija, odabir ciljne grupe, šta oni žele i kreiranje procesa prodaje koji vode do samog cilja celog procesa, odnosno zarade. Web sajtovi malih preduzeća omogućavaju automatizaciju procesa prodaje a takođe i da se sama prodaja konvertuje po mnogo većoj stopi od samih tradicionalih metoda prodaje.

3. Fleksibilnost

Iako smatrate da vaše poslovanje i dalje ima potrebu za štampanim reklamnim materijalima i skupim reklamama na radiju, ove stavke su često skupe, posebno kada su potrebne neke ispravke. U današnjem svetu potrošači očekuju da u kontinuitetu budu obavešteni o novim informacijama, ponudama i novim makretinškim kampanjama. Verujemo da već pretpostavljate kuda ovo vodi. Web sajtovi malih preduzeća pružaju da se sve informacije kao što su na primer radno vreme, cene, informacije o lokaciji, brojevi telefona, radno vreme, nagradne igre, proizvodi i usluge izmene u bilo kom trenutku bez ikakvih dodatnih troškova.

Jednostavne platforme za web sajtove kao što je WordPress prilagođene su tako da korisnici veoma lako mogu da im pristupe kako sa računara tako i sa mobilnih telefona i tableta i da ažuriraju informacije o svom poslovanju.

4. Kredibilitet

Studija iz 2015. godine koju je sprovela uticajna američka kompanija Verisign pokazala je da više od 85% potrošača smatra da su mala preduzeća kredibilnija od onih koji nemaju svoj web sajt. Takođe, ta ista studija je pokazala da 65% potrošača smatra da je brendirana email pošta kompanije verodostojnija od generičkih naloga kao što je Yahoo ili Gmail.

Naime, dani vizit kartica i brendiranih olovaka su odavno za nama. Kako bi mala poslovanja ostala verodostojna svojim postojećim i potencijalnim klijentima ona jednostavno moraju da ulažu u web strancice svojih preduzeća. Sami se zapitajte, ukoliko svi vaši konkurenti imaju svoje web stranice izuzev vas, ko izgleda verodostojnije?!

5. Sadašnjost i budućnost pretrage

Ista studija koju je sprvela američka kompanija Verisign pokazala je da se 9 od 10 potrošača oslanja na internet pretragu za pronalaženje usluga i proizvoda kao i ocenu istih. Razumevanje ovakvih navika potrošača na mreži donosi i nerazumevanje zašto pored svega toga 47% malih preduzeća i dalje nema svoj web sajt. Ali za 53% preduzeća koje su razvile svoje stranice, poznate su i ističu se jasne prednosti kojim se koriste.

U istraživanju iz 2017. godine sprovedeno od strane britanske agencije za istraživanje tržišta Redshift Research ustanovljeno je da 59% malih preduzeća nema svoj web sajt. Od toga 12% njih ima samo Facebook stranicu.

Pored toga, isto istraživanje je pokazalo da 83% anketiranih preduzeća koje imaju svoje sajtove kažu da im njihovo prisustvo na mreži daje veliku konkurensku prednost nad firmama bez web sajtova.

Sa više od 4 milijardi pretraga na Google-u svakog dana, vaš potencijalni klijent može da postane i neko ko ne živi u istom gradu kao i vi. Zato ćemo vam postaviti jedno pitanje: Zbog čega još uvek niste na globalnom tržištu i zbog čega se i dalje oslanjate na preporuke priljatelja, poznanstva i trenutne klijente kad kad možete da uzmete i sami deo kolača koji je donelo današnje digitalno doba?

6. Globalno tržište

Sposobnost da se tržište malog poslovanja proširi na globalno tržište je jedana od najbitnihih i najunosnijih prednosti izrade poslovnog sajta za mala preduzeća.

Dostupnost vaših usluga i proizvoda u zemljama u regionu pa čak i širom sveta može eksponencijalno da poveća vaše prihode i da unapredi vaše poslovanje. Bez obzira odakle su osobe koje posećuju vašu stranicu, oni su tu jer su izraziliinteresovanje za ono što nudite. Iskoristite to!

7. Analiza

I za kraj, što ne umanjuje njenu važnost, tu je kompletna analiza. Upotreba analitičkih alata na za vaš sajt može da vam pruži dosta podataka u realnom vremenu umnogome kako biste bolje razumeli svoje potecijalne i trenutne klijente a takođe i kako poslujete i kako da unapredite još bolje svoje poslovanje. Tako na primer možete lako da dođete do informacija koliko poseta dobijate na dnevnom, nedeljnom  ili mesečnom nivou, odakle su posetioci, koje stranice su najposećenije, kako dolaze do vas, koliko vremena provode na svakoj stranici, kolikose često vraćaju i tako dalje.

Dani kada su ljudi kupovali žute stranice kako bi pronašli proizvode i usluge koje su im potrebe su daleko iza nas ineće se vratiti. Posedovanje sajta za malo poslovanje  nije samo pod lepo je imati u poslovanju već je pod „must have“ ukoliko želite da radite još dugi niz godina.

Ukoliko već imate sajt a ne dobijate bar jedni od prethodno navedenih korisiti, kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije kako bi uradili kompletnu analizu vašeg sajta i pomogli vašem poslovanju da na najbolji mogući način iskoristi svoje postojanje na globalnom online tržištu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *