4 stvari koje blogerima mogu da pomognu da stvore fantastičan sadržaj

Ukoliko ste novi u svetu kreativnog pisanja blogova, ne obeshrabrujte se. Svi smo nekada bili na samom početku. Ni sama nisam znala puno o pisanju blogova ali mi je bilo jasno da je to najbolji način da doprem do svoje ciljne grupe za delatnosti kojima se bavim. Dakle, s vremenom sam nastavila da usavršavam svoje veštine u kreiranju blogova za razne oblasti i radila na tome da razvijem naše brendove.

Ne ide sve u životu glatko. Biće vam potrebno dosta truda i vremena da shvatite kako da stvorite zaista kvatetan sadržaj i nećete odmah na početku steći hiljade pratilaca. Nekada ćete imati utisak da ste sve što ste imali već ispričali. Dakle, svi imamo uspone i padove i biće vam potrebno dosta posvećenosti da se usavršite i da dostignete svoj cilj.

U nastavku ovog članka možete da pročitate par saveta koji mogu da vam pomognu da što bolje plivate u kreativnom svetu pisanja blogova i da stvorite fantastičan sadržaj koji će vam donesti dosta poseta koje mogu preći u konverzije.

Dakle, potreban vam je tip sadržaja koji vas može postaviti za lidera u vašoj delatnosti a u isto vreme i da dovede vaš sajt na sam vrh Google pretrage.

Ukoliko se odlučite da implementirate jednu ili više od strategija koje sam navela u nastavku teksta, prilično sam sigurna da ćete napredovati bar za koji korak napred. Ovi saveti možda ne promene vaš pristup pisanju blogova, ali vam definitivno mogu pomoći.

Napravite istraživanje o industriji u kojoj radite

Kako da stvorite odličan sadržaj za delatnost kojim se bavite ukoliko ne znate o čemu vaša konkurencija piše. Dajte sebi vremena koliko god vam je potrebno da prostudirate vašu industriju.

Pitanja na koja je potrebno da pronađete odgovore su:

  • Ko su vaši najveći konkurenti
  • Kakav sadržaj su oni kreirali u prošlosti
  • Za koje ključne reči se optimizuju
  • Kako možete da stvorite još bolji sadržaj od svojih konkurenata
  • Koliko i šta će vam biti potrebno da stvorite sadržaj bolji od onog koji se nalazi na samom vrhu pretrage.

Naime, uzmite ono čime uspešno vladate i učinite ga još boljim. Vaš post možda neće generisati hiljade podela na društvenim mrežama, ali ćete bar stvoriti nešto za svoju ciljnu grupu. Kako biste saznali šta vaša ciljna grupa voli da ćita ne morate da nagađate, već jednostavno iskoristite neke alate kao što su https://lsigraph.com/ ili https://www.semrush.com/. Sa ovim alatima, pomoći ćete sebi da kreirate upravo onakav sadržaj koji će vam donesti dosta pregleda i konverzija.

Napravite raspored svojih aktivnosti

Koji proces organizacije ćete sprovesti da budete sigurni da ćete ostati na pravom putu i izvršavati svakodnevne obaveze i aktovnosti kako biste dostigli svoje ciljeve? Možda vam nije potreban raspored, već samo dobra organizacija kako ne biste zaostajali sa svojim obavezama i aktovnostima.

Ukoliko ste novi u kreativnom pisanju i pisanju blogova, verujem da pokušavate da budete svuda. Jedan dan kreirate sadržaj, sledeći radite na društvenim mrežama a opet kada se osvrnete ne vidite neke posebne rezultate. Zbog toga je veoma dobra ideja da napravite raspored svojih aktivnosti I da ih se pridržavate kako biste bili što efektivniji.

Posvetite dovoljno vremena kreiranju naslova

Naslov je nešto što treba da zainteresuje vase čitatelje da pročitaju tekst. Dakle, ukoliko nemate dovoljno zanimljiv naslov, velika je verovatnoća da niko neće ni kliknuti da ga pročita.

Kada uđete u sustinu pisanja blogova ubrzo ćete shvatiti da je kreiranje zanimjivih i jedinstvenih naslova od velike vaažnosti za preglednost postova. Dajte sebi vremena koliko vam je potrebno i stvorite naslov sa kojima ćete sami biti zadovoljni. Takođe, potrudite se da vaš naslov sadrži ključnu reč za koju želite da se bolje pozicionirate.

Kada napišete tekst, napravite pauzu

Nešto što verovatno mnogi ne razumeju je kako da stvore kvalitetan i vredan sadržaj. Od samog biranja teme, smišljanja kreativnog naslova i stvaranja relevantnog i zanimljivog teksta, postoji ceo proces i razlika od samog pisanja do visoko kvalitetnog blog posta. Iako možda imate dosta drugih obaveza i gledate kako da članak privedete kraju kako biste se posvetili i drugim stvarima, pauza može biti od velike pomoći da sumirate sve u glavi. Za početak, daće vam vremena da odmorite svoj um, da se distancirate i da na kratko ne razmišljate o članku, pre nego što ga završite. Kada pročistite svoje misli, veoma je moguće da će vam doći neka genijalna ideja koju ranije niste razmatrali. I na posletku, kada se vratite još jednom kroz članak, naići ćete na dosta stvari koje biste želeli da promenite zajedno sa gramatičkim greškama koje ste usput napravili.

Ukoliko je content marketing ono čime želite da se bavite, pročitajte i najnovije SEO trendove koji će vladati u 2019. godini. Zapamtite, kvalitet članaka i prepoznatilji stil pisanja je ono čime želite da se vodite dok stvarate brend i ciljnu publiku. Nadamo se da ćemo vam pomoći sa ovim savetima kako biste lako savladali tehnike kreativnog pisanja blogova i time poboljšali svoje prisustvo na internetu i unapredili svoj brend.

Da li već koristite neke od ovih tehnika ili ukoliko imate još par koje biste podelili sa nama, napišite u komentaru. Biće nam dragi da čujemo i vaše mišljenje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Da li ste spremni da zakoračite u digital?