Da li je agencija za digitalni marketing bolji izbor od nezavisnog saradnika?

Marketing je noseći stub svake uspešne kompanije, a digitalni marketing je trenutno najrazvijenija i najjača grana umetnosti oglašavanja. Da biste svoju kompaniju doveli na nivo koji očekujete, potreban vam je digitalni marketing. Ovo više nije opcija već nešto što se zahteva od svakog ozbiljnog preduzetnika.

Bez obzira da li se bavite zanatskim poslovima, vodite privatnu kliniku ili butik – bez jakog prisustva na Internetu ljudi jednostavno neće znati da postojite. Umesto toga, vaš posao će preuzeti konkurencija koja je već dovoljno uložila u oglašavanje na Internetu.

Ukoliko ste se odlučili na ovaj korak, potrebno je da odlučite još jednu važnu stvar – da li da unajmite agenciju za digitalni marketing ili nezavisnog saradnika?

Mnogi preduzetnici ne znaju koja opcija je bolja i zašto, i uglavnom se odluče za onu jeftiniju kako im manjka vere u efektivnost digitalnog marketinga. U ovom članku ćemo vam objasniti razliku između agencije i
pojedinca, kao i prednosti i mane obe opcije.

Kvalitet rada

Nezavisni saradnik je obično osoba koja je završila fakultet za marketing ili komunikacije, pa imaju iskustva u kreiranju kvalitetnog sadržaja za održavanje. Međutim, pojedinci verovatno neće razumeti ciljeve vaše kompanije zato što nisu deo kompanije. Pored toga, ograničeni su samo na posao koji sami mogu da urade.

Sa druge strane, agencija za digitalni marketing zapošljava cele kreativne timove koji se bave analizom tržišta, izučavanjem konkurencije i kreiranjem efektivnog marketinškog sadržaja. Samim tim će i kvalitet rada biti na daleko većem stupnju nego što bi to bio slučaj sa pojedincem.

Struktura

Kao neko ko posmatra vaš posao sa strane, saradnik će moći da poslu pristupi iz drugačije perspektive i neko ko lako može da se postavi na mesto klijenta. Međutim, kako se radi o samo jednoj osobi, saradnik verovatno neće moći da izađe na kraj sa zahtevima većih klijenata kao što su privatne ambulante ili velike kompanije. Pored toga, saradnici često uzimaju više klijenata u isto vreme, tako da verovatno nećete biti na njihovoj listi prioriteta sve vreme.

Sa druge strane, agencije za digitalni marketing imaju timove koji su posvećeni samo jednom klijentu. Ova opcija je odlična za sve, posebno veće kompanije i ustanove. Zbog toga je agencija za digitalni marketing mnogo više od druge opcije, već stabilan tim koji će se u potpunosti integrisati sa vašom kompanijom kako bi doneli najbolje rezultate.

Rezultati

U interesu svakog pojedinca je da predstavi odlične rezultate, pre svega zbog sticanja novih klijenata i sopstvene reputacije. Međutim, ovi pojedinci često imaju specifičan set veština – možda su odlični u kreiranju email marketing kampanja, ali nisu dobri kada su u pitanju društvene mreže ili dizajn.

Sa druge strane, agencije za digitalni marketing upošljavaju eksperte na svakoj poziciji, bilo da su to društvene mreže, dizajn, analitika ili email marketing.

Sa agencijom možete da očekujete redovnije izveštaje o uspehu vaših kampanja i pravovremenu optimizaciju radi redukovanja troškova.

Pouzdanost i kredibilnost

Angažovanje eksperata kako bi povećali svoju prodaju i proširili svoje poslovanje na široko tržište neophodno je za poslovanja koja nemaju internih resursa za to.

Veoma često se dešava da pojedinci uzmu na sebe previše posla i onda vam jednostavno u pola posla “nestanu” jer su sagoreli i ne javljaju se više na mobilni telefon. Agencija ne bi dozvolila sebi takav udar na reputaciju, jer za razliku od pojedinaca ne može jednostavno da promeni broj mobilnog telefona ili da prestane da se javlja klijentima.

Obim posla

Većina saradnika često radi samo sa jednim klijentom kako bi u potpunosti mogli da mu se posvete. Međutim, često ćete naići na saradnike koji u isto vreme vode kampanje za par različitih klijenata. Kako je u pitanju samo jedna osoba, verovatnoća da nećete uvek biti njihov prioritet je velika.

Sa druge strane, agencije za digitalni marketing će uvek moći da izađu na kraj sa bilo kakvim hitnim slučajevima zbog toga što u timu imaju više stručnjaka koji će vam biti dostupni u svakom trenutku. Čak i da se neko iz tima razboli neko drugi će preuzeti posao, što nije slučaj sa pojedincima.

Cena

Cena je verovatno najjači adut pojedinaca, kako ćete za njihov rad platiti znatno manje nego za rad celog tima. Međutim, stručnjaci za digitalni marketing su svesni svojih veština zbog čega ukoliko želite da unajmite pravog eksperta sa godinama iskustva, pripremite se na cenu koja je u rangu sa manjom agencijom za digitalni marketing.

Sa druge strane, iako agencije ponekada koštaju više, možete da očekujete i veći povrat novca zbog toga što agencije mogu da paralelno vode više kampanja i time donose više posla na vaš sto.

Na kraju dana se sve svodi na povrat novca koji možete da izvučete iz digitalnog marketinga. Ne postoji jedno idealno rešenje za sve, zbog čega vas pozivamo da nas kontaktirate radi besplatne konsultacije, kako bismo mogli da razvijemo plan i objasnimo na koji način možemo da pomognemo vašoj kompaniji.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *